Tuesday, June 5, 2012

pengalaman saya....

Salam satu Malaysia.
Saya ingin menceritakan pengalaman pahit yang berlaku pada saya ketika mengikuti kursus 
BIG di Pulau Peerhentian Kecil. Di mana ketika saya menjalani aktiviti kayak, saya terperangkap di dalam gua. Ketika itu hanya Tuhan saje yang tahu perasaan saya, saya tidak dapat berbuat apa-apa melainkan membiarkan kayak saya melanggar batu, sangkaan saya kayak saya akan terbalik,oh Tuhan betapa takutnya perasaan saya ketika itu. Mujurlah kawan-kawan saya ternampak saya dan mereka bersama pensyarah menolong saya keluar dari  gua itu. Namun, saya terpaksa jua menghabiskan kayuhan ke jeti "senget". Ketika itu airmata saya bercucuran membasahi pipi, takut,gerun dan macam-macam perasaan ketika itu. Ketika berpatah balik mujurlah saya ditemani oleh rakan-rakan dan pensyarah yang menemani saya ketika itu. Akhirnya saya selamat jua sampai ke daratan. Terima kasih rakan-rakan dan pensyarah ya....



No comments:

Post a Comment